El dissabte 26 d'abril, a la platja del Cabanyal d'11.30 a 20.00, torna el Festival de Milotxes de València.
Visita Premium a San Nicolás, una de les esglèsies més antigues de València
Categories: en familia.


ÀREA TURÍSTICA: Centre històric
L'església de Sant Nicolás et convida a descobrir els seus secrets més ben guardats a través de visites guiades Premium.
Cada dissabte, l'equip de Menta València realitza un peculiar recorregut en el qual els visitants se submergeixen en els últims espais restaurats de l'edifici: la sagristia, el trasagrari, les estades de la planta superior i les terrasses que constitueixen les cobertes de la volta.
A més, durant aquesta experiència, el públic també pot conéixer millor la col·lecció artística del temple amb peces d'artistes com Juan de Juanes, Yáñez de la Almedina, Masip, Jacinto Espinosa o Osona.
La ruta comença en l'entrada del carrer Cavallers per a redescobrir la volta, contínua en les dependències «ocultes» de l'església, i finalitza en l'exterior de l'edifici per a poder explicar les façanes.
Les visites tenen un preu de 20 € i es duen a terme de 17.00 h a 18.30 h amb un aforament màxim de quinze persones.
Si vols participar, tan sols has de fer una reserva prèvia en visitasculturales@mentavalencia.com.
T'atreveixes a endinsar-te en aquesta joia gòtica del S.XV? :)
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
31-12-2023
-
A:
31-12-2023
-
Informació dels horaris
Dissabtes, de 17:00 h a 18:30 h
-
Lloc
Carrer Cavallers, 35. València
-
Preu
20 €
COM ARRIBAR
Calle de Caballeros, 35, València, España
Com arribar
- Metro: L3, L4, L5.
- Autobús: 6, 11, 16, 26, 28, 94, 95, C1.
Informació d'interés
-
Correu electrònic
visitasculturales@mentavalencia.com
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
El Festival de Milotxes de València 2025 torna a la platja del Cabanyal
Torna la Festa del Cinema!
No hi ha excusa per a quedar-se a casa! La Festa del Cinema et porta les millors pelis a 3,50 € del 2 al 5 de juny de 2025 a tots els cinemes de València.
Gaudeix de la cartellera de projeccions de l'Hemisfèric
Descobreix les meravelles del planeta amb les projeccions de l'Hemisfèric a València de l'1 de març al 30 de juny de 2025. Hi ha un munt d'opcions!