Cada dijous a les 12:00 h a la Porta dels Apòstols de la Catedral de València, descobreix en primera persona una de les tradicions més antigues de València, declarada Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.
System messages
València compta amb dos activitats on l'art i el vi es combinen per a oferir-te una experiència inoblidable: són en The Art Wine House i Acadèmia de Pintura Wine Gogh.
Les dos propostes et permetran donar curs a la teua creativitat mentres gaudeixes d'una copa de vi en un ambient relaxat i divertit.
Una experiència de dos hores ideal per a passar una bona estona mentre pintes el teu propi llenç des de zero.
The Art Wine House inclou tots els materials i no fa falta que sàpies res sobre pintura, només que tingues ganes de crear la teua pròpia obra d'art mentre degustes un vi de primera —o el que t'abellisca—.
A l'acadèmia de pintura Wine Gogh pots aprendre a pintar com s'ha fet tota la vida amb Wine Gogh Classic o d'una forma molt especial, amb materials fluorescents amb Wine Gogh Neó mentre assaboreixes tots els matisos d'un bon vi.
Les dos classes guiadas tenen una duració de dos hores i mitja, en què aprendràs moltes coses sobre pintura.
Tot el material està inclòs i, si després d'aquesta jornada, vols aprofundir més en l'art, Wine Gogh té un munt de cursos i activitats més.
Vols vindre a gaudir de l'art i d'un vi exquisit a València?
10-07-2025
31-12-2025
The Art Wine House:
Dijous a les 19:00 h.
Divendres a les 19.30 h.
Dissabtes a les 12:00, 16:00 i 19.30 h.
Diumenges a les 11.30 h.
Wine Gogh:
De dimarts a divendres de 18.00 a 21:30 h.
Dissabtes d'11.00 a 13.30 h i de 15.00 a 21.00 h.
Diumenges d'11.00 a 13.30 h i de 17.00 a 20.30 h.
Gastronomia
Gastronomia
música
Gastronomia
música
música
Gastronomia
Cada dijous a les 12:00 h a la Porta dels Apòstols de la Catedral de València, descobreix en primera persona una de les tradicions més antigues de València, declarada Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.
Divendres: de 17:30 h a 20:00 h. Dissabtes: de 11:00 h a 13:30 h.
Gaudeix del Mediterrani navegant en catamarà fins als seus viveros de clòchines mentre disfrutes d’una degustació de clòchines acabades d’eixir de la mar amb una copa de vi o refresc.
📍 Plaça de L'ona, junto al antiguo varadero