Flamenc amb «Guitarras del Mediterráneo» a València

Categories: música.

ÀREA TURÍSTICA: Platges i poblats marítims

Vine a gaudir d’un espectacle en el qual la guitarra espanyola, el flamenc i la dansa es mesclen en un mateix escenari.

El 26 de març a les 20.00 h, La Fábrica de Hielo acull una de les grans cites de «Guitarras del Mediterráneo», una proposta que fusiona flamenc, música mediterrània i dansa en directe.

Sobre l’escenari hi trobaràs Javier Zamora amb la guitarra flamenca, Toni Cotolí amb la guitarra clàssica i Manuel Quintero a càrrec de la percussió.

I sí, tots ells estaran acompanyats per la balladora Irene de la Rosa, que recorrerà diferents estils com ara el ballet, la dansa contemporània, l’espanyola i la flamenca.

Un poc de tot!

Així es construïx un gran espectacle en el qual conviuen l’elegància de la guitarra, la força del caixó i l’expressivitat del ball.

Taconejos, matisos sonors i una mescla d’estils que et deixaran amb ganes de més.

Vols comprar-ne ja una entrada?

Sí, dona-me’n una

Més sobre «Guitarras del Mediterráneo»

Este projecte va nàixer en 2005, quan Javier Zamora i Toni Cotolí van decidir unir els seus camins per a donar un gir a la guitarra espanyola i explorar noves maneres de portar-la a l’escenari.

Des d’aleshores, «Guitarras del Mediterráneo» ha anat creixent sense perdre eixa idea inicial: tocar, mesclar estils i gaudir de la música sense etiquetes, deixant que la tradició convisca amb nous sons i formes d’expressió.

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    26-03-2026

  • A:

    26-03-2026

  • Informació dels horaris

    Obertura de portes a les 19.30 h.

    Inici del concert a les 20.00 h.

  • Lloc

    C/ de Pavía, 37, València.

  • Preu

    Entrada general: 15 €.

    Entrada fins a 12 anys: 10 €.

    Xiquets de 0 a 6 anys: gratis sense seient.

COM ARRIBAR

C/ de Pavia, 37, València, España

Obtenir ruta

Com arribar

  • Metro: L4, L6, L8.
  • Autobús: 19, 32, 92.

Informació d'interés

26 Fri
31º 21º

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Panorama Flamenco

Meravella’t amb els diferents espectacles que transformen el Teatre Talia de València en un autèntic tablao flamenc fins al mes d’agost de 2026.

14/07/2026 - 14/07/2026
Viu la passió del flamenc al Teatre Talia
Tres planes para escuchar jazz en directo en València

Aprofita tots els concerts de jazz que hi ha en l’agenda de València i no et deixes ni un tema, agrupació o artista per descobrir a la ciutat.

13/05/2026 - 30/12/2026
Tres plans per a escoltar jazz en directe a València
Viernes y sábados en el Restaurante Alegal de València

Aconseguix una reserva per al restaurant Alegal per a divendres o dissabte i prepara’t per a passar de la taula a la pista de ball amb espectacles i DJ.

26/06/2026 - 27/06/2026
Divendres i dissabtes al restaurant Alegal de València