Mascletà de Falles
Categories: falles, festes i tradicions.

ÀREA TURÍSTICA: Centre històric
València dóna la benvinguda a la seua festa més internacional: Les Falles.
La ciutat vibra cada dia amb la tradicional mascletà, un concert d'explosions de pólvora amb un so únic que succeïx diàriament a les 14h. en la Plaça de l'Ajuntament. Després, les terrasses de la ciutat s'omplin per a disfrutar davall el sol mediterrani del típic aperitiu i la tradicional menjar valenciana.
Des de l'1 fins al 19 de març, tots els dies es dispara una Mascletà a les 14.00 hores en la Plaça de l'Ajuntament pels millors pirotècnics. Valencians i turistes es congreguen al voltant de la zona de focs per a gaudir de l'eixordador espectacle.
Quina és la millor manera de veure una mascletà? Una molt bona opció és des d'un balcó en la Plaça de l'Ajuntament, per a poder veure-la i escoltar-la de la millor forma.