Gaudix de l’art digital amb experiències visuals i sonores amb «Media Server Sessions» a València l’11, 18 i 25 de juny i l’1 de juliol de 2026.
Descobreix el Centre d'Art Hortensia Herrero
Categories: exposició.
Visita l’antic Palau de Valeriola, que reflecteix el diàleg entre el passat històric de la ciutat i l’art contemporani més internacional
Si t'agrada l'art, no pots perdre't el Centre d'Art Hortensia Herrero. És un dels espais culturals més impressionants de la ciutat.
Ubicat al Palau de Valeriola, un edifici barroc del segle XVII restaurat durant més de cinc anys, aquest museu ofereix una experiència cultural completa en ple centre de València. A pocs passos de la catedral, el centre fusiona història i art contemporani de forma única.
En els seus més de 3.500 m² d'exposició, es presenta la impressionant col·lecció amb obres de més de 50 artistes contemporanis de reconegut prestigi internacional com:
⭕ Joan Miró, David Hockney, Anselm Kiefer, Anish Kapoor, Jaume Plensa, Cristina Iglesias, Eduardo Chillida, Olafur Eliasson, entre molts altres.
Algunes de les obres han sigut creades especialment per a aquest lloc, i a més podràs veure intervencions artístiques úniques integrades en capelles, jardins o passadissos de l'edifici. També podràs explorar restes arqueològiques romanes, islàmiques i medievals al subsol.
L'ideal és que planifiques la visita per a poder gaudir-ne i fixar-te en cada detall. I és que, tant les obres d'art com l'espai en si, són dignes d'admirar amb deteniment.
📍 On: Carrer del Mar, 31 València – antic Palau de Valeriola
🕒 Duració: 2 hores aproximadament. Planifica la teua visita per a gaudir de cada detall amb calma, tant de l'art com de l'entorn arquitectònic.
➔ Entrades: Compra la teua entrada ací.
En definitiva, és una experiència cultural completa en ple centre de la ciutat.
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
01-01-2026
-
A:
31-12-2026
-
Informació dels horaris
De dimarts a dissabte de 10.00 h a 20.00 h
Diumenge de 10.00 h a 15.00 h
Els dilluns romandrà tancat.
-
Lloc
Centro de Arte Hortensia Herrero Calle de la Mar, 31 CP 46003 València
-
Preu
Entrada general 12 €.
-
Informació d'interés
Entrada general 12 €.
Entrada reduïda 8 € i és vàlida per a:
- Majors de 65 anys / pensionistes
- Persones amb diversitat funcional igual o superior al 33%
- Joves (13 a 25 anys)
- Família nombrosa
Entrada per a xiquets de 0 a 12 anys gratuïta.
Entrada per a grup (mínim 10 persones) 10 €.
Els dimecres a la vesprada l'entrada és gratuïta però cal reservar igualment.
Visites guiades: Dimarts a diumenges a les 10:30. Dimarts, dijous, divendres i dissabte a les 17:00h en espanyol; i dimecres a les 10:30h en anglés.
Preu: 15€. Tarifa reduïda: 12€.Visita exclusiva: dirigida a grups d’1 a 20 persones. Preu 60 €.
- Duració: 1h 30m
COM ARRIBAR
Palacio de Valeriola, C. del Mar, Valencia, España
Com arribar
- Autobús: 4, 6, 8, 10, 11, 16, 26, 28, 31, 32, 70, 71, 81, C1.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
«Media Server Sessions»: exposició d’art digital a València
Museu & Tour del València Basket al Roig Arena
Vine a explorar el Roig Arena mentre descobrixes des de dins tots els secrets i les estances del València Basket del 16 de maig al 31 d’agost de 2026.
Exposició Playmobil 2026 al Museu Històric Militar de València
Vine a veure la recreació de diverses escenes històriques a la mostra de Playmobil al Museu Militar de València fins al 3 de setembre de 2026.