Gaudeix del Mediterrani navegant en catamarà fins als seus viveros de clòchines mentre disfrutes d’una degustació de clòchines acabades d’eixir de la mar amb una copa de vi o refresc.
📍 Plaça de L'ona, junto al antiguo varadero
System messages
Categories: Gastronomia.
Atenció als qui estigueu a València del 27 al 29 d’octubre perquè es presenta una magnífica proposta gastronòmica, l’Estrellas Gastro Fest.
El nom ja diu molt, veritat?
Seran tres dies de festival consagrat a allò millor del panorama culinari i en una ubicació molt especial i emblemàtica de la ciutat: els Jardins de Vivers que, durant tres jornades, s’ompliran de menús especials, música en directe, tastos i activitats per als més xicotets.
Per a gaudir-lo tens dues opcions:
El Festival també acollirà una de les grans cites anuals relacionades amb la Cultura de l'Esmorzaret, la celebració, els dies 28 i 29 d'octubre, de la III Final del Cacau d'Or Amstel per triar el millor esmorzaret a València.
Ja pots comprar la teua entrada per a accedir al Food Market i carregar-la amb saldo per a gaudir de les delícies que oferiran.
I també estan obertes les reserves per al Club Gastroexperience. Atenció, que ja estan confirmats Javier Aranda, de Gaytán, Germán Carrizo, de Fierro, Enrique Pérez, de El Doncel, i Miguel Ángel Expósito, de Retama.
I sumant estreles al cartell!
Si vols estar al dia del que es cou a l’Estrellas Gastro Fest, hi ha una web oficial que s’anirà actualitzant amb novetats. I, per descomptat, també pots seguir l’esdeveniment a Instagram: @estrellasgastrofest.
27-10-2023
29-10-2023
Espai Food Market
Divendres 27 octubre: 20.00 h-01.30 h
Dissabte 28 octubre: 12.00 h-01.30 h
Diumenge 29 octubre: 12.00 h-17.00 h
Club Gastroexperience
Recepció de comensals a les 20.30 h i servei a les 21.00 h
C/ de Cavanilles, 1, 46010 València
Espai Food Market: oferta inicial de 50 € de recàrrega i 10 € de saldo de regal.
Club Gastroexperience: 95 € per persona.
Jardines del Real o Viveros, C/ de Cavanilles, 1, 46010 Valencia, España
Gaudeix del Mediterrani navegant en catamarà fins als seus viveros de clòchines mentre disfrutes d’una degustació de clòchines acabades d’eixir de la mar amb una copa de vi o refresc.
📍 Plaça de L'ona, junto al antiguo varadero
Viu la Marató de València el 7 de desembre des del Palau de les Arts amb un brunch o una consumició i gaudix d’una visita a l’edifici de Calatrava.
Vine a passar-ho en gran i a omplir l'estómac al sopar de Nadal amb karaoke del Casino Cirsa de València l'11 de desembre de 2025 a les 21.30 h.