Coneix totes les activitats dels museus de València i celebra el 18 de maig, Dia Internacional dels Museus, amb visites, tallers i concerts.
El Museu del Prado exposa les seues obres als Jardins de Vivers
Categories: exposició.
ÀREA TURÍSTICA: Centre històric
Els Jardins de Vivers s'omplin de reproduccions fotogràfiques de les obres més icòniques del Museu del Prado.
T’imagines passejar entre les joies del Prado sense trepitjar la sala d’un museu?
Fins al 25 de maig de 2025, els Jardins de Vivers (al costat de les ruïnes del Palau Reial) s’omplin amb «El Prado en els carrers de València», 50 imponents panells —de 184,5×122 cm— amb reproduccions fotogràfiques d’artistes com el Bosco, Goya, Velázquez, Rubens, Bruegel, Botticelli, Tizià, Rembrandt o Dürer.
I atenció, que també hi haurà representació de dos grans valencians: Sorolla i Ribera.
Aquesta exposició itinerant celebra els 200 anys del Museu del Prado i et permet viatjar per les escoles espanyola, italiana, flamenca, francesa, alemanya i neerlandesa, des del segle XII fins al XX.
No deixes que t’ho conten i vine a viure-ho tu mateix, és gratuït!
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
01-05-2025
-
A:
25-05-2025
-
Lloc
C/ de Cavanilles, 1, La Saïdia, 46010 València.
-
Preu
Gratuït
COM ARRIBAR
C/ de Cavanilles, 1, La Saïdia, 46010 València, España
Com arribar
- Metro: L4, L6.
- Autobús: 31, 70, 71, 81, C2.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Dia Internacional dels Museus a València 2026
Exposició sobre Francisco Mora a l'Ajuntament de València
Coneix la petjada de l'arquitecte Francisco Mora a València amb la mostra gratuïta de la Sala d'Exposicions de l'Ajuntament fins a maig de 2026.
Museu & Tour del València Basket al Roig Arena
Vine a explorar el Roig Arena mentre descobrixes des de dins tots els secrets i les estances del València Basket del 16 de maig al 31 d’agost de 2026.