Descobreix l’exposició immersiva «La Ruta» a Bombas Gens, un viatge pel fenomen de l’oci nocturn valencià que marcà la cultura europea.
El Museu del Prado exposa les seues obres als Jardins de Vivers
Categories: exposició.
ÀREA TURÍSTICA: Centre històric
Els Jardins de Vivers s'omplin de reproduccions fotogràfiques de les obres més icòniques del Museu del Prado.
T’imagines passejar entre les joies del Prado sense trepitjar la sala d’un museu?
Fins al 25 de maig de 2025, els Jardins de Vivers (al costat de les ruïnes del Palau Reial) s’omplin amb «El Prado en els carrers de València», 50 imponents panells —de 184,5×122 cm— amb reproduccions fotogràfiques d’artistes com el Bosco, Goya, Velázquez, Rubens, Bruegel, Botticelli, Tizià, Rembrandt o Dürer.
I atenció, que també hi haurà representació de dos grans valencians: Sorolla i Ribera.
Aquesta exposició itinerant celebra els 200 anys del Museu del Prado i et permet viatjar per les escoles espanyola, italiana, flamenca, francesa, alemanya i neerlandesa, des del segle XII fins al XX.
No deixes que t’ho conten i vine a viure-ho tu mateix, és gratuït!
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
01-05-2025
-
A:
25-05-2025
-
Lloc
C/ de Cavanilles, 1, La Saïdia, 46010 València.
-
Preu
Gratuït
COM ARRIBAR
C/ de Cavanilles, 1, La Saïdia, 46010 València, España
Com arribar
- Metro: L4, L6.
- Autobús: 31, 70, 71, 81, C2.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
«La Ruta» arriba a Bombas Gens: Un viatge immersiu a la revolució de l’oci…
Descobreix el Centre d'Art Hortensia Herrero
«L’or de Sant Joan»: un viatge al Barroc a València
Vine a descobrir l’experiència immersiva barroca «L’or de Sant Joan» de l’11 de setembre al 31 de desembre de 2025 a l’Església Sant Joan de la Creu.