Gaudeix d'un espectacle de flamenco i d'un sopar mediterrani excel·lent cada dijous
Si pensaves que entre setmana no hi havia plans amb música en directe i espectacle assegurat... t'equivocaves perquè tots els dijous el Restaurant Alegal té un duende molt especial!
Així és, el ritme del millor flamenco pren el comandament del local mentre tu gaudeixes de la seua exquisida proposta de cuina mediterrània.
Què t'espera? Còctels, plats de tota mena —carns, peixos, guisats, pastes…— i postres 3D sorprenents i delicioses.
Però a més de bona taula, també estaran esperant-te un espectacular tablao flamenco i un grup de bailaoras.
A una guitarra, cant i taconeo no se li dirà que no, veritat?
I si vols deixar-te portar per l'emoció, després del xou pots quedar-te totalment gratis al Club.
Hi ha entrada gratuïta fins a la 1.00 h, on el DJ punxa els millors èxits i música comercial, i si vens a partir d'eixa hora, l'entrada costa 10 € però inclou una consumició perquè continues la festa fins a les 3.30 h.