Showroom gastronòmic francès a València

Categories: Gastronomia.

ÀREA TURÍSTICA: Russafa i Eixample

Vine a gaudir de les tastos guiats de la Cambra de Comerç Franco-Espanyola i emporta’t a casa els teus productes gourmet favorits.

Del 20 al 28 de novembre de 2025, València s’omplirà de sabor francès amb el showroom gastronòmic que organitza la Cambra de Comerç Franco-Espanyola al carrer de Gregori Mayans, 3. 

Durant més d’una setmana —amb reserva prèvia— podràs tastar productes francesos i espanyols deliciosos, descobrir nous vins, xerrar amb l’equip i emportar-te a casa allò que més t’agrade. 

Però compte, que això no és una fira. 

Aquí tot es fa amb calma, atenció personalitzada i un tracte proper. Sí, sí, pensant només en tu i en el teu grup d’amics o companys de feina. 

El pla és venir, deixar-te mimar i gaudir d’una experiència gourmet amb tastos guiats, bona música i eixe toc francès que ho fa tot més especial. 

I com que el Nadal ja s’apropa, pots aprofitar per emportar-te productes boníssims i amb molt d’estil per a regalar o per fer-te un capritx. 

Showroom francés en València
Vaig al showroom francès

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    20-11-2025

  • A:

    28-11-2025

  • Informació dels horaris

    A triar de 9:00 a 18:00 h.

  • Lloc

    Calle de Gregori Mayans, 3, València.

  • Preu

    Gratuït

COM ARRIBAR

Calle de Gregorio Mayans, 3, Valencia, España

Obtenir ruta

Com arribar

  • Metro: L10.
  • Autobús: 6, 14, 19, 35, 92, 93, C2.
05 Fri
19º 13º

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Catamarán Boramar

Gaudeix del Mediterrani navegant en catamarà fins als seus viveros de clòchines mentre disfrutes d’una degustació de clòchines acabades d’eixir de la mar amb una copa de vi o refresc.

📍 Plaça de L'ona, junto al antiguo varadero

01/05/2025 - 01/10/2026
Passeja en catamarà i visita els viveros de clòchina a València
Vive la Maratón de València desde el Palau de Les Arts

Viu la Marató de València el 7 de desembre des del Palau de les Arts amb un brunch o una consumició i gaudix d’una visita a l’edifici de Calatrava.

07/12/2025 - 07/12/2025
Viu la Marató de València des del Palau de les Arts
Cena y karaoke para celebrar la Navidad en València

Vine a passar-ho en gran i a omplir l'estómac al sopar de Nadal amb karaoke del Casino Cirsa de València l'11 de desembre de 2025 a les 21.30 h.

11/12/2025 - 11/12/2025
Sopar i karaoke per a celebrar Nadal a València