Vine a gaudir dels «Divendres de Dansa» a Les Arts de València, on hi ha programats set espectacles diferents entre novembre de 2025 i juny de 2026.
Gastronomia, música i bona cervesa a la Casa de la Mar
Categories: música, Gastronomia.
ÀREA TURÍSTICA: Platges i poblats marítims
Gaudeix dels concerts en aquest mega espai a la platja de la Patacona
La Casa de la Mar és un espai creat per entusiastes de la vida que, desafiant virus i crisis, van decidir transformar una nau industrial just davant de la mar. Compta amb ni més ni menys que 1.200 metres quadrats d'espai per a gaudir de moments increïbles amb els teus.
TOTS ELS DIUMENGES: Showcooking de Paelles
La Casa de la Mar – Tots els diumenges des de les 14:00h
Els diumenges saben a arròs, música i alegria! Gaudeix de l'autèntic sabor de l'Albufera amb el showcooking en directe de Luis “El Rico” del Palmar. Foc i tradició davant del mar per a acabar la setmana amb el millor "comboi".
Tria el teu combo:
• Bon Rottlet (11,90€): Ració + Beguda.
• L’Amistat (29,90€): 2 Racions + Botella de vi.
• Comboi (43,90€): 3 Racions + Cubell de 6 terços.
També pots demanar la teua ració solta per 9,99€.
És un lloc únic, màgic i essencial per a gaudir, sobretot, de la música en directe.
El local disposa de terrasses interiors i exteriors, un hall d'estil surf i una sala principal enorme amb infinites possibilitats. També pots gaudir de la cuina de "The Black Turtle".
L'equip és supercool: la majoria venen del món de la música o de l'art, i encara que l'altra meitat escolta reggaeton, els volem igual, no? La qüestió és que et tractaran de categoria mentre gaudeixes d'un bon concert, menges alguna cosa bona o et prens una cervesa freda —molt freda—.
Recorda: quan les portes de La Casa de la Mar estan obertes, significa que hi ha concert. Per tant, si vols assegurar-te una taula, no oblides reservar amb antelació.
I si el concert és amb entrada? En eixe cas no patisques —la teua taula es reserva automàticament—.
Ens has visitat ja?
A què esperes?
Vermuteo (Especial Vermut)
La Casa de la Mar – Dissabte 31 de gener - de 12:00h a 22:00h
Un dissabte de bogeria! Comencem amb rock i rumba i 2x1 en Vermut (12h-13h). Seguim amb el Karaoke de Pablo Monleón i el sabor d'A’Napule, per a rematar la vesprada amb la màgia de Rosa Blanca i la gran festa de Bamboleo Big Band reinventant a Bad Bunny i molts més.
Horaris: 13:00h Nasíos pa la Alegría | 15:00h Pablo Monleón: músic i actor | 16:30h Rosa Blanca | 18:00h Flaco Romero y Los Inmortales | 19:30h DJ David Celestén | 20:00h Bamboleo Big Band.
No arribes tard! Gaudeix de la nostra HAPPY HOUR de Vermut (2x1) de 12:00h a 13:00h.
Pack Anticipat (Vermuteo + Tardeo Patacona): 12€
Entrada anticipada (només matí): 6€ | En taquilla: 8€
A CONTRARRELOJ: Rumba i Rock de la bona
La Casa de la Mar – Diumenge 1 de febrer - Des de les 17:00h fins a les 22:00h
Un directe per a despertar els sentits! A Contrarreloj arriba amb un repertori carregat d'energia per a arrancar el febrer amb rialles i bona música. Un pla festiu per a calfar motors este diumenge: cantar, brindar i començar el mes amb eixos himnes d'Estopa, Fito o El Canto del Loco que tots coneixem i cridem a ple pulmó.
Horaris: 17:00h DJ Sr. Kowalsky | 19:00h A Contrarreloj (Pase 1) | 20:00h DJ Sr. Kowalsky | 20:30h A Contrarreloj (Pase 2).
Artistes: Versions d'Hombres G, Leiva, Fito & Fitipaldis, Estopa, M-Clan i molts més...
ESPECIAL DISSABTE: The Vermuteo + Tardeo Patacona
La Casa de la Mar – Dissabte 7 de febrer - Jornada completa de 12:00h a 22:00h
El pla definitiu davant del mar! Viu una jornada completa davant del Mediterrani. Comencem amb el groove de VUDÚ (Funk, Rock & Soul), un grup amb un directe fresc i elegant que està triomfant en els festivals. Acompanya la música amb la nostra HAPPY HOUR de Vermut (2x1) de 12:00h a 13:00h.
El viatge continua a l'hora de dinar amb una experiència única: Karaoke Acústic amb Pablo Monleón. Puja a l'escenari i sigues l'estrella mentre gaudeixes de les autèntiques pizzes napolitanes i receptes tradicionals d'A’Napule. Per a rematar la vesprada, prepara't per a un doblet de luxe amb Mistela’s Band i les seues versions Pop/Rock/Indie, seguit del reconegut compositor Isma Romero (El Flaco) i la seua banda Los Inmortales, repassant èxits de Coti, Pereza i Jarabe de Palo.
Horari Complet:
- 12:00h: Obertura de portes i Happy Hour de Vermut (fins les 13:00h).
- 13:00h: VUDÚ (Directe Funk, Rock & Soul).
- 14:30h: Dinar i Karaoke Acústic amb Pablo Monleón i A’Napule.
- 16:30h: DJ Isaac (Sessió Tardeo).
- 18:00h: Mistela’s Band (Pop/Rock/Indie anys 2000).
- 19:30h: DJ Isaac.
- 20:00h: El Flaco Romero y Los Inmortales (Himnes del Rock espanyol).
Notes: Entrada lliure per a menors de 12 anys. L'accés al karaoke del migdia està inclòs, però els clients que es queden al Tardeo Patacona (a partir de les 16:30h) hauran de tindre l'entrada corresponent o romandre a la zona del Hall.
Entrades:
• Pack Jornada Completa (Anticipada): 14,00€
• Només Vermuteo: 7€ (Anticipada) | 9€ (Taquilla)
• Només Tardeo Patacona (des de les 16:30h): 8€ - 10€ (Anticipada) | 12€ (Taquilla)
VINOLOVER: Cap de Setmana Especial Sant Valentí
La Casa de la Mar – Divendres 13 i Dissabte 14 de febrer
Este Sant Valentí es brinda a La Casa de la Mar! Arriba la fira VINOLOVER —una experiència per a celebrar l'amor en totes les seues formes. Durant dos dies, 12 bodegues convidades t'esperen per a un tast sense presses, maridat amb la millor música en directe, gastronomia i l'ambient perfecte davant del Mediterrani.
Divendres 13 de febrer (Afterwork i Vi):
• 18:30h – Super 8 Dúo: El millor indie nacional (Vetusta Morla, Sidecars).
• 20:00h – El Canto del Lobo: Gran tribut als himnes d'El Canto del Loco.
Dissabte 14 de febrer (Jornada Completa SV):
• 13:00h – Bamboleo: Rumba i èxits per a l'aperitiu.
• 15:00h – Karaoke amb Vedra Ponte: Puja a l'escenari i brilla!
• 18:00h – Johnny Boys: Homenatge a l'indie espanyol (Izal, Lori Meyers).
• 20:00h – Cod Routers: Sessió Dance Remember en directe per a ballar sense treva.
Avisos: Accés a la fira del vi i karaoke gratuït amb invitació (fins a completar aforament). Menors de 12 anys entrada lliure. Per als concerts de vesprada es requereix entrada de Tardeo Patacona.
Entrades Dissabte: Anticipada 8€ - 10€ | En taquilla 12€
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
30-01-2026
-
A:
01-03-2026
-
Lloc
Avenida Vicente Blasco Ibáñez Novelista, 8. CP. 46120 – Alboraya València
-
Preu
Segons concert. Consultar pàgina web.
COM ARRIBAR
Avinguda Vicent Blasco Ibañez, 8, Alboraya, España
Com arribar
- Metro: L4, L6.
- Autobús: 31, 92.
CONCERTS HUI A VALÈNCIA
«La Ruta» arriba a Bombas Gens: Un viatge immersiu a la revolució de l’oci…
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Festival «Balls al Carrer» a València
Vine a gaudir del Festival «Balls al Carrer» a València amb els seus balls típics, música de dolçaina i tabalet i vestits fallers fins a febrer de 2026.
El cicle «Concerts a la Fundació» torna a València
Gaudix de «Concerts a la Fundació», el cicle d’actuacions de tots els estils que ha preparat la Fundació Bancaixa, fins al 6 de març de 2026.