Festival MUV! 2025

Categories: música.

El Festival MUV! 2025 pren València amb la seua nova edició.

Atenció, melòmans i festers de València! 

El Festival MUV! 2025 arriba amb una edició carregada d'energia, ritmes per a tots els gustos i un cartell que et farà ballar sense descans. 

Marca'l en el calendari, perquè el 21 i 22 de febrer de 2025 els barris s'ompliran de música per totes les cantonades, però abans… tens una prèvia que calfa motors. 

El 6 de febrer pots començar amb «Una cançoneta i mo n’anem» al CC Reina 121 a les 19.00 h, un aperitiu musical perfecte per a anar entrant en matèria. 

El 13 de febrer a les 20.30 h, l'escenari del Teatre El Musical s'ompli amb el groove de Squib Cakes, per als qui saben que el funk és vida. 

I el 15 de febrer, prepara't perquè arriba una de grossa. A l'Av. de la Malva-Rosa i el carrer Vicent, t'esperen les cançons d'autor d'Águeda Segrelles, el flamenc de Karlos Nao Duo, l'elegància clàssica de Celestial String i la sessió de DJ Soumz. 

Et sembla poc? Doncs suma-li un taller de gravat en goma EVA a La Batisfera. 

I ara sí, el MUV! Fest comença de veritat amb un cap de setmana brutal. 

 

Programació del festival MUV! 2025 

Divendres 21 de febrer 

La nit comença forta amb quatre concerts a les 20.30 h. Tu decideixes el pla: 

  • Federico Nathan Project feat. Special guest a La Batisfera 

  • The Queen Bitches i el seu homenatge a David Bowie a La Fábrica de Hielo 

  • Mundo Divino al Teatre El Musical 

  • Jamaican Jazz Lovers a S. M. Poblats Marítims 

I per a tancar el dia amb la millor festa, a les 22.30 h, Juanaman DJ punxa gratis perquè continues donant-ho tot. 

Dissabte 22 de febrer 

Des del matí fins a la nit, hi haurà MUV! a la ciutat. 

A les 11.30 h, els xiquets tenen el seu moment amb «Coses de la meua Cuba», un taller infantil amb concert a La Fábrica de Hielo. 

A les 12.30 h, el trio Atenea pren el CC Escorxador amb la seua música instrumental. 

I després de dinar, torna l'acció. A les 13.30 h, li toca al flamenc fusió de Blanca la Almendrita a S. M. Poblats Marítims i, a les 18.00 h, dos opcions espectaculars: 

  • Andrés Belmonte Cuarteto, fusionant música àrab i valenciana a La Batisfera 

  • Los Trileros, amb el millor rock & roll dels 50 i 60 a Stonecastle Brewery 

A les 19.00 h, el balkan gypsy de Trocamba Matanusca arriba per a provocar la follia a S. M. Poblats Marítims. 

I a les 20.30 h, dos xous imperdibles: 

  • Modo Libre i la seua música cubana a La Batisfera 

  • Helen Helen, amb la seua explosió de rock-country-punk a Stonecastle Brewery 

Per a tancar en gran, a les 22.00 h és el torn d'Ay Trick + Dancers i el seu mix de soul, funk i hip-hop a S. M. Poblats Marítims. 

 

Després de conéixer l'agenda interessantísima que té el MUV! Fest toca comprar-ne les entrades. Pots fer-ho ací. 

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    06-02-2025

  • A:

    22-02-2025

17 Thu
33º 25º

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Espectáculo flamenco en el Teatre Talia

Meravella't amb l'espectacle que transforma el Teatre Talia de València en un tablao flamenc. És tots els dijous de març a les 17.30 h, vols vindre?

17/07/2025 - 17/07/2025
Espectacle «Teatre Tablao Flamenc» a València
Conciertos de Viveros 2025 en València

Consulta la programació completa dels Concerts de Vivers 2025 i prepara’t per gaudir de música en directe de l’1 al 25 de juliol a València.

15/07/2025 - 20/07/2025
Concerts de Vivers 2025: la gran cita musical de l’estiu a València
Imagen nocturna del Monasterio de Cotalba
19/07/2025 - 19/07/2025
Cinc nits plenes de música i màgia t’esperen al Monestir de Cotalba