Concert líric «O Holy Night» a València

Categories: espectacle, Nadal.

ÀREA TURÍSTICA: Centre històric

Dues grans veus de la lírica nacional omplin l’Església de Santa Catalina Màrtir de música i esperit nadalenc.

El 20 de desembre de 2025 a les 20.30 h, l’Església de Santa Catalina Màrtir de València es transformarà en un escenari típic de Nadal amb el concert «O Holy Night».

Sota l’organització d’Ars Magna, el recital comptarà amb dues figures excepcionals de la lírica nacional: la soprano Aurora Peña i el tenor Jesús Álvarez, acompanyats al piano pel mestre Giorgio Celenza.

Junts interpretaran alguns dels temes més icònics del Nadal, com «White Christmas», «Adeste Fideles» o «Nit de Pau».

Tens ganes de començar bé aquestes festes? Aleshores, fes-te ja amb la teua entrada.

A més, aquest concert no és només una cita amb la música, sinó també amb la solidaritat: amb cada entrada d’Ars Magna gaudeixes del poder transformador de l’art mentre ajudes a protegir el patrimoni historicoartístic de València.

Dos en un!

Vull anar-hi

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    20-12-2025

  • A:

    20-12-2025

  • Informació dels horaris

    A les 20.30 h.

  • Lloc

    Pl. de Santa Caterina, 8, Ciutat Vella, 46001, València.

  • Preu

    Des de 16 €. 

  • Duració: 1h 15m

COM ARRIBAR

Pl. de Santa Caterina, 8, Ciutat Vella, 46001 València, España

Obtenir ruta

Com arribar

  • Metro: L3, L5, L9.
  • Autobús: 4, 11, 31, 32, 70.
25 Thu
12º

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

«Viernes de Danza» en Les Arts

Vine a gaudir dels «Divendres de Dansa» a Les Arts de València, on hi ha programats set espectacles diferents entre novembre de 2025 i juny de 2026.

30/01/2026 - 30/01/2026
«Divendres de Dansa» a València
Ciclo «El cine delante del espejo» en València

Vine a gaudir de tota mena de pel·lícules amb el cicle «El cinema davant de l’espill» a la Filmoteca Valenciana durant el mes de desembre de 2025.

28/12/2025 - 28/12/2025
Cicle «El cinema davant de l’espill» a València
feria de atracciones con carrusel

Fins al 18 de gener, tant els adults com els més menuts de la casa podran viure aventures, sentir el vertigen de les atraccions i gaudir del Nadal. La trobaràs al carrer Ingeniero Manuel Soto, molt a prop de l'Edifici del Rellotge de la Marina de València.

19/12/2025 - 06/01/2026
Torna la Fira d’Atraccions de Nadal a València 2025–2026