Viu el virtuosisme barroc amb Samuel Mariño i Concerto de’ Cavalieri a València.
Estàs preparat per a deixar-te emportar per un veritable deliri amorós al Teatre Martín i Soler?
El 15 de maig de 2025 a les 19.30 h, les elegants butaques d’aquest espai acolliran el soprano veneçolà Samuel Mariño junt amb el conjunt barroc Concerto de’ Cavalieri, i les entrades ja estan a la venda.
Prepara’t per a deixar-te seduir per àries memorables de Händel, Scarlatti, Vivaldi, Porpora, Boni i Stradella, interpretades amb una veu rebel, brillant i sorprenentment àgil, que ha sigut capaç de conquistar els auditoris més exigents d’Europa.
Gràcies a la seua versatilitat descobriràs també ecos de Gluck i Mozart, així com ressonàncies dramàtiques de Romeo o Arsace.
El més impressionant? Samuel té tan sols 30 anys.
Descarrega el programa de mà, respira l’acústica inigualable del Martín i Soler i deixa’t emportar per una nit on es fonen l’amor i la música barroca.