Cicle «La Mar de Flamenco» a València

Categories: música, espectacle.

ÀREA TURÍSTICA: Platges i poblats marítims

Deixa’t portar per l’art flamenc al bell mig del Cabanyal tots els dijous de juliol, agost i setembre.

Este estiu, les nits dels dijous tenen nom propi: «La Mar de Flamenco», un cicle de Mediterranean Guitar que omplirà la Mar d’Amura amb més de deu concerts.

Des del 4 de juliol i fins al 25 de setembre, cada dijous a les 20.00 h —i en alguns casos també a les 18.15 h— l’escenari s’encén amb un trio infal·lible de guitarra, percussió i ball que mescla flamenc i música mediterrània.

Esta proposta estiuenca ve carregada d’intensitat, elegància i molta personalitat, fent que cada concert siga diferent però tinga la mateixa essència: l’essència flamenca.

Fes-te amb la teua entrada abans que volen i assegura’t de viure nits d’estiu plenes de duende.

Ciclo La Mar de Flamenco en València

 

Els concerts seran a càrrec de Mediterranean Guitar, un grup format per artistes valencians que porten anys fent el que millor saben: mesclar tradició, talent i bon gust per a muntar espectacles en els que tot encaixa.

Vens a veure’ls?

Clar que hi vaig

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    10-07-2025

  • A:

    25-09-2025

  • Informació dels horaris

    A les 20.00 h.

  • Lloc

    C/ del Progrés, 159, Poblats Marítims, 46011, València.

  • Preu

    Entrada general: 15 €.

    De 0 a 6 anys: entrada gratuïta (sense ocupar seient).

    Fins a 12 anys: 10 €.

COM ARRIBAR

C/ del Progrés, 159, Poblats Marítims, 46011 València, España

Obtenir ruta

Com arribar

  • Metro: L4, L6.
  • Autobús: 19, 32, 92.
16 Wed
31º 23º

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Espectáculo flamenco en el Teatre Talia

Meravella't amb l'espectacle que transforma el Teatre Talia de València en un tablao flamenc. És tots els dijous de març a les 17.30 h, vols vindre?

17/07/2025 - 17/07/2025
Espectacle «Teatre Tablao Flamenc» a València
Conciertos de Viveros 2025 en València

Consulta la programació completa dels Concerts de Vivers 2025 i prepara’t per gaudir de música en directe de l’1 al 25 de juliol a València.

15/07/2025 - 20/07/2025
Concerts de Vivers 2025: la gran cita musical de l’estiu a València
Imagen nocturna del Monasterio de Cotalba
19/07/2025 - 19/07/2025
Cinc nits plenes de música i màgia t’esperen al Monestir de Cotalba