Vine al restaurant Helen Berger de València i gaudix de concerts de jazz en viu gratuïts i de la millor gastronomia l'últim dijous de cada mes.
Cicle de cinema japonés dedicat a Kiyoshi Kurosawa a València
ÀREA TURÍSTICA: Centre històric
Vine a descobrir les pel·lícules d’un dels grans directors japonesos contemporanis.
La Filmoteca Valenciana presenta un cicle dedicat a Kiyoshi Kurosawa, un dels cineastes japonesos més influents de les últimes tres dècades.
Un cicle format per diversos llargmetratges —perfecte per a endinsar-te en el seu univers cinematogràfic— en els quals tracta temes com la soledat, la falta d’empatia, la violència i l’impacte de la tecnologia en les nostres vides.
Mira, ací trobaràs totes les sessions i films que pots vindre a veure.
Programació completa del cicle «KIYOSHI KUROSAWA: LA VENJANÇA DE LA SOLEDAT»
13 de gener a les 20.00 h i 15 de gener a les 18.00 h – «Barren Illusion»
Una de les seues obres més críptiques i surrealistes que retrata a una joventut perduda en una societat distòpica marcada per la violència i la incomunicació.
16 de gener a les 18.00 h i 17 de gener a les 20.15 h – «La mujer del espía»
Un drama d’espionatge ambientat en els inicis de la II Guerra Mundial, en el qual una parella s’enfronta a un secret d’Estat que pot canviar-ho tot.
16 de gener a les 20.15 h i 18 de gener a les 18.00 h – «License to Live»
La història d’un jove que desperta després de deu anys en coma i ha d’aprendre a viure en un món que ja no reconeix.
20 de gener a les 20.00 h i 21 de gener a les 18.00 h – «Serpent’s Path»
Un fosc thriller de venjança en el qual un home, amb ajuda d’un misteriós professor, busca justícia després de l’assassinat de la seua filla.
22 de gener a les 20.00 h i 1 de febrer a les 18.00 h – «Cloud»
El retrat d’un home que viu de la revenda en línia mentre successos estranys comencen a posar la seua vida en perill.
23 de gener a les 18.00 h i 24 de gener a les 20.00 h – «Eyes of the Spider»
Una història de venjança en la qual un home, després de matar l’assassí i violador de la seua filla, queda atrapat en un buit emocional.
27 de gener a les 20.00 h i 29 de gener a les 18.00 h – «Bright Future»
La crònica de dos jóvens marginals units per una relació estranya, marcada per la soledat, la violència i la desconnexió social.
Si t’agrada el cinema que no ho dona tot per fet, has de vindre a veure este cicle!
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
27-01-2026
-
A:
01-02-2026
-
Informació dels horaris
Consultar cada sessió.
-
Lloc
Pl. de l'Ajuntament, 17, Ciutat Vella, 46002 València.
-
Preu
Entrada general: 2,50 €.
Entrada reduïda: 1,50 €.
COM ARRIBAR
La Filmoteca, Plaza del Ayuntamiento, Valencia, España
Com arribar
- Metro: L3, L5, L9.
- Autobús: 4, 6, 10, 11, 16, 26, 31, 32, 70, 71, 81.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
«Divendres de Dansa» a València
Vine a gaudir dels «Divendres de Dansa» a Les Arts de València, on hi ha programats set espectacles diferents entre novembre de 2025 i juny de 2026.
Rutes d'art i disseny a València
Divendres: de 17:30 h a 20:00 h.
Dissabtes: de 11:00 h a 13:30 h.