Gaudeix del III Cicle de Concerts FSMCV de Música de Cambra a l’Alqueria Julià amb actuacions els dissabtes de setembre a desembre a les 12.00 h.
Vespreig amb música i vi a València
Categories: música, Gastronomia.
ÀREA TURÍSTICA: Ciutat de les Arts i Alameda
La terrassa de L’Umbracle, a la Ciutat de les Arts i les Ciències, es converteix en el lloc perfecte per a brindar!
Tens un pla per a acomiadar l’estiu?
El 18 de setembre a partir de les 19.00 h, PROAVA presenta la «Nit de Vi i Música», un esdeveniment que naix a la Ciutat de les Arts i les Ciències i que combina el millor del vi valencià amb música en directe en un entorn espectacular.
Enguany participen els cellers més selectes amb les seues millors etiquetes perquè proves, compares i tries el teu vi preferit.
Per només 15 €, la teua entrada inclou quatre degustacions de vins seleccionats, que podràs gaudir envoltat de palmeres, llums i bona companyia.
A més, tindràs l’oportunitat d’aprendre sobre la cultura del vi i les seues varietats de la mà d’experts.
I entre glop i glop, t’esperen un munt d’expositors d’artesania alimentària que posaran el toc dolç i salat al maridatge.
Sens dubte, una experiència sensorial que no et pots perdre, ja siga per a relaxar-te després d’un llarg dia, per a gaudir d’un bon vi amb amics o per a sorprendre algú especial.
Aquesta és l’ocasió ideal per a assaborir els millors vins de la regió i deixar-te envoltar per la música en directe. T’hi apuntes?
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
18-09-2025
-
A:
18-09-2025
-
Informació dels horaris
A les 19.00 h.
-
Lloc
Av. del Professor López Piñero, Quatre Carreres, 46013 València.
-
Preu
15 €.
COM ARRIBAR
Av. del Professor López Piñero, Quatre Carreres, 46013 València, España
Com arribar
- Metro: L10, L3, L5.
- Autobús: 13, 19, 23, 24, 25, 35, 94, 95.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
III Cicle de Concerts FSMCV de Música de Cambra a València
«Divendres de Dansa» a València
Vine a gaudir dels «Divendres de Dansa» a Les Arts de València, on hi ha programats set espectacles diferents entre novembre de 2025 i juny de 2026.
Concerts de la Pèrgola de la Marina: dissabtes de música i esmorzar davant de…
Torna el reguitzell de concerts matinals i els esmorzars davant de la mar a la Pèrgola de la Marina de València fins al 30 de maig de 2026. Vens?