Exposicions immersives que no et pots perdre esta primavera a València

Categories: exposició.

Vine a gaudir de sis aventures interactives que et deixaran amb la boca oberta en diferents espais de la ciutat

En qualsevol ciutat hi ha exposicions, sí… però a València la cosa va un pas més enllà! 

La ciutat està plena d’esglésies, museus i espais culturals que estan a l’última —en moda i en tecnologia—, i ho demostren amb exposicions immersives de tot tipus. 

Algunes et fan viatjar a coves prehistòriques, altres et deixen veure com cobren vida els frescos d’una església barroca o et fan embarcar en el mateix Titanic sense eixir de la ciutat. 

Si et va allò de viure l’art —literalment—, ací et deixem diverses exposicions immersives que voldràs veure sí o sí. 

 

#1 «La Llegenda del Titanic»

Bombas Gens – Del 27 de febrer al 4 de juliol de 2026

El llegendari transatlàntic torna a zarpar a València en versió immersiva.

Aquí t’esperarà la major exposició immersiva del món sobre el Titanic, un recorregut espectacular que et transporta directament al 1912, des del fons de l’oceà fins a objectes originals i peces utilitzades a la pel·lícula de James Cameron.

Com ho fa?
Amb una narrativa increïble i una realitat virtual, videomapping 360º que et permeten submergir-te sota el mar per veure on reposen les restes del Titanic, caminar per la Gran Escala i recórrer la coberta… com si estiguessis allí.

Hi puje segur!

#2 «La Llum de Sant Nicolau»

Església de Sant Nicolau – Experiència permanent

Prepara’t per a descobrir la «Capella Sixtina valenciana» amb una instal·lació que mescla història i tecnologia capdavantera per a contar-te els secrets dels seus frescos barrocs impressionants.

«La Llum de Sant Nicolau» és un espectacle sensorial creat per més de 50 professionals que combina videomapping, tòtems interactius i animacions.

A més, inclou «Lux ex oriente», una proposta de contemplació que et farà mirar el patrimoni d’este edifici amb altres ulls.

DE CAP A SANT NICOLAU

#3 «Barroc»

Església dels Sants Joans – Experiència permanent

Després de cinc anys de laboriosa restauració, l’Església dels Sants Joans ha recuperat les pintures d’Antonio Palomino i ha consolidat tota l’estructura d’este temple gòtic-barroc.

El resultat és senzillament espectacular i retorna a València un dels seus majors tresors.

I sí, la reobertura porta amb si una experiència immersiva: «Barroc».

Es tracta d’un espectacle de videomapping que transforma la cúpula i la nau central en un llenç en moviment.

A més, el xou va acompanyat de música de Comes i Cabanilles gravada per músics valencians, de manera que permet repassar huit segles d’història en pocs minuts.

VULL VISITAR ELS SANTS JOANS

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    27-02-2026

  • A:

    31-12-2026

22 Wed
24º 14º

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Exposición inmersiva «La Leyenda del Titanic» en València

Vine a explorar el Titanic en 2026 a Bombas Gens València amb una exposició immersiva que inclou projeccions 360°, realitat virtual i molt més.

08/04/2026 - 04/07/2026
Exposició immersiva «La Llegenda del Titanic» a València
Exposición sobre Francisco Mora en el Ayuntamiento de València

Coneix la petjada de l'arquitecte Francisco Mora a València amb la mostra gratuïta de la Sala d'Exposicions de l'Ajuntament fins a maig de 2026.

18/11/2025 - 30/04/2026
Exposició sobre Francisco Mora a l'Ajuntament de València
Secret Market: mercado de primeras marcas con descuentos en València

Compra les teues marques favorites i esbrina les tendències de la temporada amb grans descomptes al Secret Market, a València, del 24 d’abril al 3 de maig de 2026.

24/04/2026 - 03/05/2026
Secret Market: primeres marques amb descomptes a València