«The Champions Burger» a València

Categories: Gastronomia, festival urbà.

ÀREA TURÍSTICA: Ciutat de les Arts i Alameda

Vine a gaudir de la cita gastronòmica per a degustar i valorar les millors hamburgueses d’Espanya a València.

Si t’apassionen les hamburgueses, estàs de sort.

Arriba «The Champions Burger», l’esdeveniment gastronòmic en el qual 18 restaurants de tot el país competeixen per a demostrar al públic que la seua hamburguesa és la millor d’Espanya.

Del 5 al 23 de juny de 2025, l’estadi Mestalla es transforma en un espai ple de food trucks, foc, brases, música i bon ambient.

Podràs triar la teua hamburguesa favorita entre moltes propostes de menú com la de Soul, Muralla o Godeo. I atenció, que també ofereixen opcions vegetarianes i veganes, així que no hi ha excuses per a no anar-hi.

Per a decidir qui serà el guanyador es valoraran el sabor, la combinació d’ingredients, l’originalitat i sobretot les ganes i la il·lusió posades en cada burger.

I tu també pots votar! Només has de tastar la que més t’abellisca, escanejar el QR del tiquet , valorar-la i entrar en el sorteig d’un Mustang.

A més, hi haurà creïlles fregides, aletes, panolles de dacsa, fingers de pollastre i delicioses postres com pastís de formatge i dònuts.

T’hi apuntes?

Pots anar-hi tant per a dinar com per a sopar.

Més informació

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    05-06-2025

  • A:

    23-06-2025

  • Informació dels horaris

    Obertura de portes el 5 de juny a les 19.00 h.

    De dilluns a dijous de 18.00 a 00.00 h.

    De divendres a diumenge de 12.00 a 00.00 h.

  • Lloc

    Av. de Suècia, s/n, El Pla del Real, 46010 València.

  • Preu

    Accés gratuït.

Com arribar

  • Metro: L5, L7.
  • Autobús: 10, 12, 31, 32, 71, 81, C2, C3.
19 Mon
31º 16º

COM ARRIBAR

Av. de Suècia, s/n, El Pla del Real, 46010 València, España

Obtenir ruta

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Excursiones Boramar en València 

Gaudeix del Mediterrani navegant en catamarà fins als seus viveros de clòchines mentre disfrutes d’una degustació de clòchines acabades d’eixir de la mar amb una copa de vi o refresc.

📍 Tinglado 2,  Marina de Valencia

01/05/2025 - 30/09/2025
Passeja en catamarà i visita els viveros de clòchina a València
comida

Tasta un munt de tapes a València amb «Tapes d’ací», la ruta més saborosa de l’any disponible del 8 al 25 de maig per diversos locals de la ciutat.

08/05/2025 - 25/05/2025
«Tapes d’ací»: el millor tapeo per València
Festival «10 Sentidos» en València

Gaudeix del Festival 10 Sentits a València amb activitats del 9 al 31 de maig de 2025, un esdeveniment que connecta cultura, sostenibilitat i cos. 

09/05/2025 - 31/05/2025
Festival 10 Sentits a València