Vine a gaudir de la cita gastronòmica per a degustar i valorar les millors hamburgueses d’Espanya a València.
Si t’apassionen les hamburgueses, estàs de sort.
Arriba «The Champions Burger», l’esdeveniment gastronòmic en el qual 18 restaurants de tot el país competeixen per a demostrar al públic que la seua hamburguesa és la millor d’Espanya.
Del 5 al 23 de juny de 2025, l’estadi Mestalla es transforma en un espai ple de food trucks, foc, brases, música i bon ambient.
Podràs triar la teua hamburguesa favorita entre moltes propostes de menú com la de Soul, Muralla o Godeo. I atenció, que també ofereixen opcions vegetarianes i veganes, així que no hi ha excuses per a no anar-hi.
Per a decidir qui serà el guanyador es valoraran el sabor, la combinació d’ingredients, l’originalitat i sobretot les ganes i la il·lusió posades en cada burger.
I tu també pots votar! Només has de tastar la que més t’abellisca, escanejar el QR del tiquet , valorar-la i entrar en el sorteig d’un Mustang.
A més, hi haurà creïlles fregides, aletes, panolles de dacsa, fingers de pollastre i delicioses postres com pastís de formatge i dònuts.
T’hi apuntes?
Pots anar-hi tant per a dinar com per a sopar.