Descobreix el calendari complet dels partits de l’equip femení i masculí del Valencia Basket Club a la Roig Arena per a la temporada 2025-2026.
Gaudix del preolímpic de bàsquet a València
Categories: esport.
Veuen a València i gaudix de l'emocionant torneig de bàsquet que decidirà quin país es classifica per als Jocs Olímpics 2024!
La ciutat de València es transforma en l'epicentre de l'esport del cércol amb la celebració del Preolímpic Masculí de Bàsquet (FIBA) del 2 al 7 juliol.
La Font de Sant Lluís serà la seu d'un dels tornejos en el qual es decidiran les últimes quatre places per als Jocs Olímpics de París 2024, que són del 26 de juliol a l'11 d'agost.
Nou partits en els quals tindràs l'oportunitat de veure en directe a figures de la talla de Lauri Markkanen, DeAndre Ayton, Buddy Hield i els nostres herois locals, Santi Aldama i els germans Hernangómez.
Espanya es mesurarà amb Líban, Angola, Finlàndia, Polònia i Bahames, i esta és la programació:
- El 2 de juliol: Líban vs Espanya i Finlàndia vs Bahames
- El 3 de juliol: Espanya vs Angola i Bahames vs Polònia
- El 4 de juliol: Angola vs Líban i Polònia vs Finlàndia
- El 6 de juliol: semifinals
- I el diumenge 7 de juliol la gran final
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
02-07-2024
-
A:
07-07-2024
-
Lloc
Av. Hermanos Maristas, 16, Quatre Carreres, 46013 València.
-
Preu
Abonament per als nou partits des de 150€.
COM ARRIBAR
Av. Hermanos Maristas, 16, Quatre Carreres, 46013, Valencia, España
Com arribar
- Metro: L10.
- Autobús: 6, 7, 13, 14, 18, 35.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Partits del Valencia Basket 2025-2026 a la Roig Arena
Gaudix de la Marató Trinidad Alfonso Zurich
Vine a animar o a participar en la Marató de València el 7 de desembre de 2025, una de les cites més esperades del running amb 42 km de pura emoció.
Viu la Marató de València des del Palau de les Arts
Viu la Marató de València el 7 de desembre des del Palau de les Arts amb un brunch o una consumició i gaudix d’una visita a l’edifici de Calatrava.