Divendres: de 17:30 h a 20:00 h. Dissabtes: de 11:00 h a 13:30 h.
El Festival de Milotxes de València 2025 torna a la platja del Cabanyal
Categories: espectacle, en familia.
ÀREA TURÍSTICA: Platges i poblats marítims
El 26 d'abril no et perdes les espectaculars milotxes gegants, exhibicions de vols acrobàtics i milotxes estàtiques.
El dissabte 26 d'abril de 10:00 a 20.00 h torna a la platja del Cabanyal l'esdeveniment més esperat pels amants de les milotxes: el XXIV Festival de Milotxes de València.
Serà un dia ple de color, diversió i brisa marina de la mà del Club de Milotxes de la Comunitat Valenciana.
El festival se situa enfront del passeig marítim, que s'omplirà de vibrants colors que ballaran al compàs del vent amb milotxes de tots els tipus: delta, gegants, 3D…
Allà, jóvens i no tan jóvens podran gaudir d'aquest esdeveniment familiar, que comptarà amb activitats gratuïtes per als més xicotets. Hi haurà des de tallers de fabricació de milotxes de vent fins a exhibicions de vol acrobàtic. Diversió garantida per a tots!
I per descomptat, si comptes amb la teua pròpia milotxa no ho dubtes i anima't a formar part d'aquesta desfilada multicolor.
No importa si eres un expert solcant el vent o si estàs començant, aquest festival et regala l'oportunitat de compartir l'alegria d'elevar colors i formes al cel.
Que trobes el teu millor vent!
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
26-04-2025
-
A:
26-04-2025
-
Informació dels horaris
De 10.00 a 20.00 h.
-
Preu
Gratuït.
COM ARRIBAR
Playa del Cabañal, Avenida Neptuno, Valencia, España
Com arribar
- Metro: L4, L6.
- Autobús: 32.
Informació d'interés
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Festival «Balls al Carrer» a València
Vine a gaudir del Festival «Balls al Carrer» a València amb els seus balls típics, música de dolçaina i tabalet i vestits fallers fins a febrer de 2026.
«Divendres de Dansa» a València
Vine a gaudir dels «Divendres de Dansa» a Les Arts de València, on hi ha programats set espectacles diferents entre novembre de 2025 i juny de 2026.