Vicente Gracia Art Jewellery
Calle de la Paz 4 bajo izq.
ACCÉS PRINCIPAL A L'ESTABLIMENT
COMUNICACIÓ SENSORIAL
INSTAL·LACIONS DE L'ESTABLIMENT
INSTAL·LACIONS DE L'ESTABLIMENT
INSTAL·LACIONS DE L'ESTABLIMENT
Aconseguix +50% d'indicadors d'accessibilitat avaluats
ACCESSIBILITAT EXTERIOR
Existeix parada de transport públic propera, a menys de 100 m o es compta amb servei de transport?
SíL'establiment està clarament senyalitzat i identificat, incloent-hi el nom del carrer i número de l'edifici?
SíEl recorregut exterior és adequat fins a l'accés (ampli mínim de 150cms i recorregut sense desnivells)?
SíExisteixen places d'aparcament reservades per a persones amb discapacitat?
Sí
ACCÉS PRINCIPAL A L'ESTABLIMENT
L'entrada principal de l'establiment està identificada fàcilment?
SíL'accés a l'establiment és pla, sense graons ni desnivells?
NoL'amplària de la porta o portes és igual o superior a 80cm?
NoCom són les portes d'accés?
Batent(s) (porta convencional amb un o dos batents que cal obrir manualment)L'entrada de gossos d'assistència està autoritzada i es disposa d'un servei d'abeurador o semblant?
SíComentaris validador
El establecimiento se encuentra ubicado en un edificio histórico. No permite reformas sustanciales.
COMUNICACIÓ VERTICAL
El comerç té tots els espais en una única planta? En cas que no, es disposa d'ascensor per accedir a les altres plantes?
No és planta única no hi ha ascensorEn cas de disposar d'ascensor, és prou ampli per maniobrar amb la cadira de rodes o cotxet de nadons, disposa de porta automàtica d'almenys 80 cm d'amplada i botons a 1 metre del terra o alçada adequada?
No hi ha ascensorEn cas de disposar d'ascensor, està preparat amb sistemes d'avís visual i sonor per indicar el pis, botoneres en braille o alt relleu i utilitza símbols i colors que facilitin l'ús sense confusió?
No hi ha ascensor
COMUNICACIÓ SENSORIAL
La il·luminació natural i artificial de l'establiment és suficientment bona?
SíLes etiquetes, preus, cartells, tenen textos de color contrastat respecte el fons, amb una grandària de font adequada?
SíExisteixen etiquetes i cartells en braille?
NoTé personal amb coneixement de la llengua de signes?
NoExisteix informació en algun format de lectura fàcil?
No*Hi ha senyalització escrita i gràfica que indiqui els diferents espais o departaments de cada planta de l'establiment?
NoHi ha un recorregut assenyalat perquè l'usuari faci les compres? Si és així, esteu senyalitzat de manera clara amb fletxes o indicacions comprensibles que facilitin l'experiència de compra?
No hi ha un recorregut definitComentaris validador
La propia idiosincrasia del servicio ofrece apoyo constante a todas las personas, pues se realiza un acompañamiento continuado y personalizado durante toda la visita.
INSTAL·LACIONS DE L'ESTABLIMENT
Disposa de taulell amb dues altures diferents o altura adequada?
SíL'altura de les vitrines es troba a una altura adequada per facilitar l'observació per part de nens, persones de talla baixa i persones usuàries de cadira de rodes?
SíSi disposa d'emprovadors, són suficientment àmplis perquè hi quebi una cadira de rodes o bé dues persones?
SíDisposa de bany adaptat?
NoComentaris validador
El baño es uno de los elementos históricos del establecimiento. La atención es personalizada y se prioriza la atención y recepción en un mismo espacio por encima del recorrido por el establecimiento.
SEGURETAT I EMERGÈNCIES
Existeix un pla d'emergència que contempli l'evacuació de persones amb discapacitat?
NoExisteix alarma acústica?
NoExisteix alarma lluminosa?
NoL'establiment compta amb sòls podotàctils, bandes o recorreguts ben identificats que facilitin l'orientació i la mobilitat dels clients?
No
FORMACIÓ
Disposa de personal que hagi rebut formació en l'atenció a persones amb discapacitat?
SíEl personal té coneixement de les instruccions i pautes de seguretat en cas d'emergència
SíEn el moment de l'entrada el personal informa dels serveis (adaptats) disponibles?
Sí
CLIENTS
Rep habitualment visitants amb discapacitat?
SíEs revisa i es té en compte el feedback dels usuaris a l'hora de planificar modificacions?
SíDisposa de pagina web on es puguin consultar les característiques de l’espai, i aquesta és accessible?
NoComentaris validador
Entre la clientela hay un grupo significativo de personas de edad avanzada y con movilidad reducida.COM ARRIBAR
Informació d'interés
-
963510618
-
comunicacion@vicentegraciajoyas.com
- www.vicentegraciajoyas.com