Platja de la Malva-rosa de València

Playa la Malvarrosa Valencia
Playa la Malvarrosa Valencia
Playa la Malvarrosa Valencia
Playa la Malvarrosa Valencia
Playa la Malvarrosa Valencia

Dirección

Carrer d'Isabel de Villena

Zona

Platges i poblats marítims

Adaptat a la mobilitat reduïda

La platja més valenciana

És difícil determinar on comença la platja de la Malva-rosa i on acaba la del Cabanyal: les dos es fonen en un  litoral continu d'arena fina. Extenent-se cap al nord des de l'Hotel Las Arenas, la Malva-rosa és potser la platja més famosa i la que sempre s'ha associat a València.

El seu nom deriva de les boniques flors que es cultivaven en esta zona en el segle XIX. Tradicional destinació de relaxament i oci per als valencians, ha inspirat també grans artistes espanyols al llarg de la història. El famós escriptor valencià Vicente Blasco Ibáñez tenia el seu xalet vora esta platja, hui convertit en museu.

Hui oferix tota mena de servicis per als banyistes, incloses les persones amb discapacitat, així com activitats esportives i locals de restauració. Tot el que necessites per al teu dia de platja.

Per què visitar la platja de la Malva-rosa

  • És la platja més indicada per a visitants amb mobilitat reduïda, amb passarel·les i rampa que arriben fins a la vora de l'aigua.
  • Per a practicar submarinisme i molts altres esports nàutics.
  • Per la seua proximitat amb restaurants, locals d'oci i culturals.
  • Té un caràcter més local i és la preferida de molts valencians.

Què fer a la platja de la Malva-rosa

A més de gaudir del sol i del mar Mediterràni, estes són algunes de les coses que pots fer també a la Malva-rosa:

  • Bussejar en un escull

    Sabies que el primer escull subaquàtic artificial d'Espanya es va construir a València, al costat de la platja de la Malva-rosa? Els amants del busseig i de l'snorkel poden explorar el fons marí a pocs metres de la costa.

  • Jocs i esport a l'aire lliure

    Unix-te a classes de crossfit o fitness a l'arena o gaudix de la teua activitat nàutica preferida a el seu canal balisat.

  • Cultura prop del mar

    Molt prop de la platja pots visitar la Casa-Museu Blasco Ibáñez. Ací va viure l'escriptor que va immortalitzar moltes tradicions valencianes en novel·les com "Cañas y barro" o “La barraca”.

  • Informa't!

    Si vols més suggeriments sobre què veure i que fer, no només a la Malva-rosa, sinó en tota València, passa per la nostra Oficina de Turisme, al costat de l'Hotel Las Arenas.

Serveis

Accessible PMR

WC adaptats

Com arribar

Metro

L6,
L7,
L8

Bus

19,
31,
32,
92,
93,
98,
99

Playa de la Malvarrosa, València, España