Festa i Cavalcada de la Ceràmica a València

Categories: festes i tradicions.

Manises celebra les seues festes patronals amb dos cites que no et pots perdre.

De l'11 al 18 de juliol de 2026, Manises es posa mans a l'obra per a mostrar al món la seua artesania ceràmica més emblemàtica amb una gran festa i desfilada.

Esta celebració, declarada Festa d'Interés Turístic de la Comunitat Valenciana, és l'oportunitat perfecta perquè vingues a conéixer els secrets d'un ofici amb segles d'història i, qui sap, potser emportar-te un record fet a mà per un artesà totalment gratis.

Què t'espera estos dies a Manises?

11 i 12 de juliol de 18.00 a 22.00 h – Festa de la Ceràmica – Av. Blasco Ibáñez

Durant tot el cap de setmana, els artesans ixen al carrer per a mostrar les seues tècniques en viu.

Podràs veure de prop el modelatge en el torn, la màgia del rakú, les tècniques per a pintar-la o el delicat mètode de la ceràmica de reflex metàl·lic.

Fins i tot pots participar en tallers i concursos!

Més informació ací

18 de juliol a les 19.00 h – Cavalcada de la Ceràmica – C/ Molí de la Llum

Este és l'acte més singular i esperat de la festivitat: una cavalcada amb carrosses i clavaris repartint milers de peces de ceràmica fabricades a Manises per tot el recorregut.

Morters, bols, safates, testos, les famoses miniatures de l'escuraeta —una preciosa reproducció a xicoteta escala d'una vaixella d'ús comú— i moltes altres peces són els obsequis que et pots emportar si vens a presenciar-la.

Vull anar a la cavalcada

Detalls

  • Dates de l'esdeveniment
  • Des de:

    11-07-2026

  • A:

    18-07-2026

  • Lloc

    Av. Blasco Ibáñez y C/ Molí de la Llum, Manises, València.

  • Preu

    Gratuït.

COM ARRIBAR

Carrer Molí de la Llum, Manises, España

Obtenir ruta

Com arribar

  • Metro: L3, L5, L9.
28 Thu
29º 15º

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Tribunal aguas València

Cada dijous a les 12:00 h a la Porta dels Apòstols de la Catedral de València, descobreix en primera persona una de les tradicions més antigues de València, declarada Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.


 

28/05/2026 - 28/05/2026
Tribunal de les Aigües: patrimoni UNESCO cada dijous i en directe
Actos festeros de València 2025

Viu els actes festers de València durant el mes d'octubre amb mercat medieval, desfilades infantils, ambaixades i la gran entrada morocristiana.

02/07/2026 - 02/07/2026
Festa de Moros i Cristians 2026 a València
Exhibiciones de vela latina en l’Albufera de València

Gaudeix d'infinitat d'exhibicions de vela llatina a l’Albufera de València fins a octubre i deixa't captivar per una estampa de lo més tradicional.

30/05/2026 - 30/05/2026
Exhibicions de vela llatina a l’Albufera de València