El Palau de Congressos ret homenatge a Morricone i els seus 100 anys al cinema.
Si t’apassiona l’increïble món de les bandes sonores, el 15 de novembre a les 17.00 h tens una cita indispensable al Palau de Congressos de València amb la Royal Film Concert Orchestra, un grup de més de 90 professionals de les millors orquestres i escoles de música europees.
La gran banda britànica aterra a la capital mediterrània per a sorprendre’t amb un merescut homenatge a Ennio Morricone sota el nom «Morricone i 100 anys de cinema».
Compra ja la teua entrada i prepara’t per a emocionar-te, riure, plorar i reviure escenes de pel·lícules de diferents gèneres, perquè en el repertori musical que ha preparat la Royal Film Concert Orchestra hi ha cançons per a tots els gustos.
Des de clàssics del cinema com «Casablanca» o «Allò que el vent s’endugué» fins a sagues mítiques com «El Senyor dels Anells» o «Pirates del Carib», passant per altres bandes sonores imprescindibles com la de «Lawrence d’Aràbia», «Memòries d’Àfrica» o «Titanic».
Ja saps. Si vols viure una nit de pel·lícula, no et pots perdre este gran concert.