Uneix-te a la celebració del 27é aniversari de l'icònic musical Chicago en el Palau de les Arts a València!
Veuen a celebrar el 27 aniversari del musical Chicago al Palau de les Arts a València del 4 al 14 de juliol de 2024.
Amb més de 60 premis a nivell mundial, una banda sonora llegendària i coreografies que han fet història, «Chicago» s'ha convertit en un fenomen teatral amb més de 34 milions d'espectadors i 27 anys seguits en cartellera.
Una cita perfecta per a deixar-se portar per l'atmosfera dels anys 20, amb una trama plena d'ambició, crim i espectacle amb Roxie Hart com a protagonista.
Una humil ballarina que somia amb aconseguir l'èxit a través del ball i la música, però el destí de la qual la porta a la presó, on coneix a Velma Kelly, una altra artista amb la qual competirà per la fama.
En este musical sonaran èxits com «All That Jazz», «Razzle Dazzle» i «Cell Block Tango», que et teletransportarán al 1924 a ritme de jazz.
Compra les teues entrades i veuen a gaudir de Broadway a València.