Ciutat de les Arts i les Ciències
Av. Del Professor López Piñero 7, 46013 - Valencia
ÀREA TURÍSTICA: Ciutat de les Arts i Alameda
La Ciutat de les Arts i les Ciències: una visita imprescindible
La Ciutat de les Arts i les Ciències és un conjunt d’atraccions en edificis de disseny futurista, cada qual més espectacular. Obra de Santiago Calatrava, s’estén al llarg de quasi dos quilòmetres en l’antic llit del riu Túria.
Els seus edificis estan envoltats de jardins i alguns es reflectixen en llacs, creant un efecte màgic. És un lloc ideal per a passar el dia amb amics o amb la família i fer infinites fotos.
El complex inclou un museu de ciències, un planetari i cinema digital 3D, un aquari, sales de concerts i d’exposicions i molt més. Val la pena dedicar-li un dia complet i visitar els edificis per dins, per a la qual cosa necessitaràs traure entrades. Et recomanem reservar amb antelació i comprar l’entrada per a tot el complex de la Ciutat de les Arts i les Ciències. És el més còmode i estalvies!
Per què visitar la Ciutat de les Arts i les Ciències
✓ La seua arquitectura –diferent en cada edifici– és impressionant des de qualsevol angle i a qualsevol hora
✓ Música, natura, ciència, art, tecnologia i sobretot diversió, tot en un únic lloc
✓ És un dels millors llocs per a fotos i selfies, amb edificis icònics, reflexos en l’aigua i les grans lletres de “Valencia”, molt fotogèniques.
✓ Et resultarà familiar perquè ha sigut escenari de pel·lícules, sèries televisives i anuncis
✓ A l’exterior se celebren sovint concerts, festivals i esdeveniments esportius
Què veure a la Ciutat de les Arts i les Ciències
Et resumim de què va cadascun dels edificis, perquè tries el que més t’interesse i planifiques la teua visita:
✓ Oceanogràfic
Amb prop de 45.000 exemplars de 500 espècies marines, l’Oceanogràfic és l’aquari més gran d’Europa, i molt més. És un centre fascinant dedicat a la investigació i la conservació del món marí. Passeja pel seu túnel submarí i no et perdes l’exhibició diària al delfinari. Necessitaràs traure entrada i dedicar almenys tres hores a la visita.
🕐 Duració recomanada de la visita: tres hores
✓ Hemisfèric
Un innovador cinema digital 3D amb una pantalla envoltant gegantina on es projecten diverses pel·lícules al dia. Solen tindre caràcter educatiu i uns 45 minuts de duració. Consulta la cartellera i reserva entrada per a la projecció que preferisques.
🕐 Duració de la visita: una hora aproximadament
✓ Museu de les Ciències
Un museu divertit, 100% interactiu, amb exposicions i tallers sobre ciència i tecnologia. Pots accedir a l’interior de l’edifici, però necessitaràs traure entrada per a les exposicions i activitats. Reserva una o dos hores per a la visita.
🕐 Duració de la visita: d’una a dos hores
✓ Palau de les Arts
Seu de representacions d’òpera, concerts simfònics, dansa, ballet i altres arts escèniques. Per a visitar l’interior de l’edifici i descobrir els seus secrets en interessants recorreguts, serà necessari adquirir entrada, però val la pena per a gaudir de la seua increïble arquitectura. La temporada sol estendre’s de mitjan setembre a primers de juliol. Consulta el programa i reserva amb bona antelació.
🕐 Duració de la visita: una hora aproximadament.
✓ Umbracle
Un meravellós jardí de més de 17.000 m2 pel qual pots passejar lliurement entre espècies mediterrànies i escultures. En les nits d’estiu, ofereix una de les millors terrasses per a prendre una copa a la llum de la lluna.
✓ Ágora (CaixaForum Valencia)
Un espai cultural polivalent, amb un programa d’exposicions, concerts, xarrades i espectacles diversos. Pots accedir a l’interior i al seu cafè-restaurant, però necessitaràs traure entrada per a les exposicions i els esdeveniments especials.
Quant de temps es necessita per a visitar la Ciutat de les Arts i les Ciències
Per a traure-li el millor partit possible, et recomanem dedicar com a mínim un dia complet a visitar la Ciutat de les Arts i les Ciències:
✓ A l’Oceanogràfic pots passar fàcilment tres o quatre hores gaudint de la fauna marina, o encara més si afegixes l’exhibició de dofins.
✓ A l’Hemisferic, a més de veure alguna projecció, voldràs fer una volta per les seues sales, i necessitaràs hora i mitja en total.
✓ Per a veure el Museu de les Ciències es recomanen dos hores, però pots passar-ne moltes més si t’apuntes a algun taller.
✓ Si vols visitar l’interior de l’edifici del Palau de les Arts, necessitaràs reservar almenys una hora per a fer-ho.
La entrada combinada als tres recintes és la millor opció, ja que et permet organitzar-te amb total flexibilitat; a més, pots entrar i eixir dels edificis les vegades que vulgues el mateix dia.
Estalvia en la teua entrada amb la Valencia Tourist Card
En comprar el pack de 72 hores de la Valencia Tourist Card amb entrada inclosa a la Ciutat de les Arts i les Ciències, et beneficies d’un 15 % de descompte respecte a la compra per separat, amb un estalvi total de fins a 11€.
Detalls
- Horaris
-
Informació dels horaris
✓ Museu de les Ciències:
Temporada alta, de 10:00 a 21:00 h.
Temporada baixa, de 10:00 a 19:00 h.✓ Oceanogràfic:
Temporada alta, de 10:00 a 20:00 h.
Temporada baixa, de 10:00 a 18:00 h.✓ Hemisfèric:
De 10:00 a 19:00 h. - VTC descompte 10% dto València Tourist Card
- Segle XXI
- Duració: 5h - 6h
COM ARRIBAR
Av. del Professor López Piñero, 7, 46013 València, España