Aconseguix una reserva per al restaurant Alegal per a divendres o dissabte i prepara’t per a passar de la taula a la pista de ball amb espectacles i DJ.
Festival «Tarde Electronic» a València
Categories: música.
ÀREA TURÍSTICA: Bioparc i parc de Capçalera
La millor música electrònica sona a l’aire lliure al Parc de Capçalera.
El Parc de Capçalera es convertirà el 13 de juny de 2026 en l’epicentre del ritme amb «Tarde Electronic», un esdeveniment que farà història en reunir grans noms de la música electrònica a l’aire lliure.
Envoltat de naturalesa i mentre esperes la posta de sol, podràs gaudir d’un cartell de DJs de luxe: Lau Minez, Steff, Tamy Vars, Inmaeyes, Coqui Selection i Raquel Cardona.
Ells seran els responsables de fer sonar la música a la cabina des de les 18.00 h.
I tu? Només has d’encarregar-te d’aconseguir una entrada abans que s’esgoten.
Perquè ací no et faltarà res de res; a més de música i grans artistes, el recinte comptarà amb una zona gastronòmica amb food trucks i diverses barres perquè pugues demanar el que més t’abellisca.
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
13-06-2026
-
A:
13-06-2026
-
Informació dels horaris
Des de les 18.00 h.
-
Lloc
Av. Pío Baroja, Campanar, 46015 València.
-
Preu
Des de 6 €.
COM ARRIBAR
Av. Pío Baroja, Campanar, 46015 Valencia, España
Com arribar
- Metro: L3, L5, L9.
- Autobús: 62, 81, 95, 98, 99.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Divendres i dissabtes al restaurant Alegal de València
Òpera «Turandot» de Puccini a València
Gaudix de la imponent òpera «Turandot» de Puccini a Les Arts de València del 3 al 16 de juny de 2026, una història d’amor, misteri i poder.
Viu la passió del flamenc al Teatre Talia
Meravella’t amb els diferents espectacles que transformen el Teatre Talia de València en un autèntic tablao flamenc fins al mes d’agost de 2026.