Meravella’t amb els diferents espectacles que transformen el Teatre Talia de València en un autèntic tablao flamenc fins al mes d’agost de 2026.
«Jardí Electrònic» a València
Categories: música.
ÀREA TURÍSTICA: Platges i poblats marítims
Vols vindre a l’esdeveniment de música electrònica a l’aire lliure que reunix els millors DJ sets nacionals i internacionals?
El 6 de juny de 2026 Jardí Electrònic torna amb una edició estiuenca que se celebrarà enfront del mar.
El punt de trobada serà la Pèrgola de la Marina, un escenari icònic per a continuar construint comunitat al voltant dels sons electrònics.
Podràs gaudir del vespre i de la brisa del port mentre balles durant hores amb un line-up de luxe dissenyat per a l’ocasió.
Des de les 17.00 h i fins a la mitjanit es desplegarà un cartell que compta amb les sessions i ritmes de quatre DJs de referència: Bel C, Marc Strap, The Cap Boy i Sergio Manyez.
Un altre punt a favor a més dels artistes? El preu de les entrades; per només 10 € podràs gaudir d’un dels millors espais de la ciutat mentre la música electrònica pren tot el recinte.
Vindràs a ballar amb la brisa del Mediterrani?
Detalls
- Dates de l'esdeveniment
-
Des de:
06-06-2026
-
A:
06-06-2026
-
Informació dels horaris
De 17.00 a 00.00 h.
-
Lloc
La Pérgola de La Marina, València.
-
Preu
10 €.
COM ARRIBAR
La Pérgola de La Marina, Valencia, España
Com arribar
- Metro: L6, L8.
- Autobús: 19, 92, 95.
Informació d'interés
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
Viu la passió del flamenc al Teatre Talia
Tres plans per a escoltar jazz en directe a València
Aprofita tots els concerts de jazz que hi ha en l’agenda de València i no et deixes ni un tema, agrupació o artista per descobrir a la ciutat.
Divendres i dissabtes al restaurant Alegal de València
Aconseguix una reserva per al restaurant Alegal per a divendres o dissabte i prepara’t per a passar de la taula a la pista de ball amb espectacles i DJ.