Gaudeix del Mediterrani navegant en catamarà fins als seus viveros de clòchines mentre disfrutes d’una degustació de clòchines acabades d’eixir de la mar amb una copa de vi o refresc.
📍 Plaça de L'ona, junto al antiguo varadero
System messages
Categories: Gastronomia.
ÀREA TURÍSTICA: Platges i poblats marítims
Del 23 al 26 d’octubre, València retrà homenatge a la riquesa gastronòmica i cultural de Llatinoamèrica amb Sabrofest 2025, el primer gran festival de gastronomia llatina a Espanya.
Durant quatre dies, els carrers Eugènia Viñes i Marcos Sopena —a dos passos del port— s’ompliran d’una aroma irresistible a tacs, arepes, empanades, ceviches, tequeños i molts plats més.
L’entrada és gratuïta, així que prepara’t per a recórrer llocs i restaurants arribats de tota Espanya amb el millor de Veneçuela, Mèxic, Colòmbia, el Perú, l’Argentina i altres països amb una gastronomia sorprenent.
A més hi haurà concerts en directe, classes de salsa i batxata, activitats per a tota la família i molt bon ambient.
I si vens acompanyat pels més xicotets de la casa, apunta, perquè dissabte a les 13.00 h podreu gaudir d’un showcooking infantil.
Vine amb fam i deixa’t emportar pels sabors i ritmes més intensos del continent sense eixir del Cabanyal!
23-10-2025
26-10-2025
Dijous de 18.00 a 00.00 h.
De divendres a diumenge de 12.00 a 00.00 h.
Carrer d'Eugènia Viñes, 46011, València.
Gratuït.
Carrer d'Eugènia Viñes, 46011 València, España
Gaudeix del Mediterrani navegant en catamarà fins als seus viveros de clòchines mentre disfrutes d’una degustació de clòchines acabades d’eixir de la mar amb una copa de vi o refresc.
📍 Plaça de L'ona, junto al antiguo varadero
Viu la Marató de València el 7 de desembre des del Palau de les Arts amb un brunch o una consumició i gaudix d’una visita a l’edifici de Calatrava.
Vine a passar-ho en gran i a omplir l'estómac al sopar de Nadal amb karaoke del Casino Cirsa de València l'11 de desembre de 2025 a les 21.30 h.